Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~implicit | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany02.08.2012 @09:19:34 ostatnio na stronie29.06.2013 @10:10:43

Witam

Założyłam konto na digarcie, żeby się zmotywować do rysowania-czegoś co lubię robić, a czemu poświęcałam bardzo mało czasu. Do czasów liceum dla siebie nie rysowałam kompletnie nic, wcześniej tylko jakieś prace na plastykę. W liceum zresztą też nie lepiej-parę prac na krzyż z tego okresu.
Co zatem robiłam z tym czasem? Nie mam pojęcia. Śmiem twierdzić, że jestem nieoficjalną mistrzynią świata w jego marnowaniu. I to tak, że potem za cholerę nie wiem co się z nim stało. (No ok, wiem na co zmarnowałam ostatni rok-na studiowanie. Ubolewam nad tym, że przede mną tyle następnych )

No więc, mimo że jestem już na to ździebko stara, postanowiłam się nieco podszkolić w rysowaniu. Cóż, w końcu niektórzy twierdzą, że nigdy nie jest za późno na realizację swoich marzeń, prawda?

W związku z powyższym, będę bardzo wdzięczna za wszelkie rady i konstruktywną krytykę, bo jak mam niby coś poprawić, jeśli nie będę nawet wiedzieć co robię źle?

To tyle ode mnie, pozdrawiam odwiedzających

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty7 komentarze112 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Meganart    17.09.2012 @10:22:33
Dziękuję za odwiedziny^^
~Sturmir    15.09.2012 @20:28:32
Wielkie Dzięki.
~telemaniak    15.09.2012 @13:47:34
dziękuję
~Meganart    08.09.2012 @20:46:37
Dziękuję za komentarz i dodanie do obserwowanych ;p
~ajsa    08.09.2012 @09:10:08
dobrze ze chęci są, a czas się zawsze znajdziepozdrawiam
~Wera12343    07.09.2012 @19:41:22
dzięki za komentarz
~RelsTenim    06.09.2012 @19:24:20
Nie szukałem w otchłaniach internetu, po prostu oglądałem DB KAI i doskonale wiedziałem gdzie to jest :D
Ogólnie polecam, akcja toczy się duuużo szybciej i sprawniej niż w starej poczciwej Z-etce, minusem jest brak sagi Buu, ale cóż, oglądalność była za mała, to wycofali projekt przed ostatnią sagą.
~ajsa    06.09.2012 @17:46:13
eeeeee jaki ja mam tam poziom, taki o sobie, szału to moje rysunki nie robią przynajmniej na mnie i ćwicz cwicz a za jakis czas Bedziesz lepiej rysować ode mnie pozdrawiam
ostatnio edytowane: 2012-09-06 17:48:16
~Justine123    05.09.2012 @20:29:49
Dziękuję bardzo
Pozdrawiam
_______
"Staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył."
~MaLviX    03.09.2012 @18:05:54
Dziękuję bardzo
Pozdrawiam serdecznie
~Jajess    03.09.2012 @16:24:53
Również dziękuję,
życzę dużo weny,
pozdrawiam serdecznie
~ola1905    29.08.2012 @17:27:30
Dziękuję
~RelsTenim    28.08.2012 @21:10:00
Chcę na własne oczy obserwować Twój rozwój powiem szczerze, że prace wyglądają nieźle, masz potencjał. Rysuj jak najwięcej i podążaj dalej za "kursem rysowania krok po kroku" bo na razie sposób się sprawdza.
Powodzenia!
~PrzYtuLaNkA    27.08.2012 @00:51:54
a dziękuję, bardzo mi miło ze się podoba, pozdrawiam
_______
ars longa vita brevis
~maniek007    22.08.2012 @11:32:35
Dziękuję
~Bozena2    19.08.2012 @22:36:08
dziękuję za komentarze, te małe elementy robi się bardzo szybko, a ich łączenie to około 5 minut
~GrzeCh92    19.08.2012 @20:22:04
Dzięki
~agaath88    19.08.2012 @17:03:00
dziękujępozdrawiam
~Wera12343    18.08.2012 @12:17:06
z miłości wszytko hehe nie no zachciało mi się wymalować wszystkich co prawda wyglądać miało inaczej ale cóż xD
~Madzia1994    13.08.2012 @20:54:42
Dzięki xd No ja też mam ostatnio świra na punkcie Fairy Tail xd
Więc nie jesteś sama xD
PS.: Śliczne rysy xD
_______
"W świecie ninja, ten, kto łamie zasady jest nazywany śmieciem. Ale ten, kto nie dba o swoich towarzyszy, jest gorszy od śmiecia." |Hatake kakashi/Uchiha Obito|
~kyann    13.08.2012 @19:41:50
Dziękuję pięknie
~ajsa    12.08.2012 @15:01:39
dziękuję bardzo za komentarz
~telemaniak    08.08.2012 @22:07:09
na bieżąco jestem ,ale teraz to raczej filery ;]A Bleach lubisz?
~telemaniak    08.08.2012 @20:52:18
Też oglądam Super ,ale jakość tak teraz przegrywają ,jesteś na bieżąco z odc ?Inuyasha to fajny tasiemiec ;]
~telemaniak    08.08.2012 @18:00:08
DZiękuję bardzo za dodanie do obserwowanych,pozdrawiam;]
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt